Najczęściej zadawane pytania
Danych używamy tylko do wykonania niezbędnych czynności związanych z zapytaniem lub zamówieniem: obsługa zapytania / zamówienia, komunikacja w jego sprawie, w sprawie dostawy oraz płatności. Nie przekazujemy ani nie odsprzedajemy Twoich danych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.
Wszystkie produkty wykonujemy wg indywidualnych zamówień i specyfikacji, a ich cena zależy od wielu czynników. Aby dobrać najlepszy z możliwych produktów oraz jak najdokładniej skalkulować ofertę, prosimy o przesłanie zapytania na nasz adres mailowy info@1print.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
Do sporządzenia kalkulacji potrzebujemy następujących informacji: rodzaj produktu, materiał, wielkość, uchwyt, nadruk, ilość zamówienia, wszelkie informacje o dodatkowych wymaganiach (uszlachetnienia, specjalne pakowanie, sposób dostawy itp.).
Minimalna ilość zamówienia zależy od wielu czynników, takich jak np. typ i wielkość opakowania czy nadruk. Po mailowym przesłaniu specyfikacji, zaproponujemy najlepiej dopasowany produkt i możliwą minimalną ilość produkcji.
Do sporządzenia kalkulacji potrzebujemy następujących informacji: rodzaj produktu, materiał, wielkość, uchwyt, nadruk, ilość zamówienia, wszelkie informacje o dodatkowych wymaganiach (uszlachetnienia, specjalne pakowanie, sposób dostawy itp.).
Termin realizacji zależy od typu produktu i jego specyfikacji, jak również natężenia produkcji oraz dostępności surowców. Każdorazowo należy potwierdzić go z nami mailowo. Termin realizacji liczymy od momentu odesłania wszelkich akceptacji (potwierdzenia zamówienia i grafiki) oraz spełnienia ewentualnych dodatkowych warunków (np. przedpłata)
Towar dostarczamy nie tylko na terenie kraju, ale również za granicą. Korzystamy z usług stałych partnerów, wybór firmy przewozowej zależy od kraju przeznaczenia. Na koszt takiej wysyłki wpływa rodzaj i ilość towaru oraz miejsce dostawy, jest wyliczany indywidualnie.
Po złożeniu zamówienia i przed rozpoczęciem produkcji wysyłamy projekt graficzny do akceptacji. Jest to obrys produktu w rozłożeniu z naniesionymi elementami graficznymi z powierzonych materiałów.
Opinie
Klient
„Jestem właścicielem piekarni i zamawiam torby papierowe regularnie. Są wytrzymałe, estetyczne, a przy tym ekologiczne – co doceniają moi klienci. Kontakt z firmą to sama przyjemność, zawsze dostaję szybkie odpowiedzi na pytania i terminową realizację. 10/10!”
Klient
„Potrzebowaliśmy personalizowanych toreb na konferencję firmową i zdecydowaliśmy się na tę firmę. To była doskonała decyzja – jakość wykonania przewyższyła nasze oczekiwania! Torby nie tylko były piękne, ale również bardzo wytrzymałe. Dziękuję za profesjonalizm!”
Klient
„Zamówiłem torby na produkty w moim sklepie internetowym i jestem bardzo zadowolony. Współpraca przebiegła bezproblemowo, a firma idealnie odwzorowała nasze logo na torbach. Klienci są zachwyceni, bo oprócz ekologicznego podejścia, torby są po prostu ładne i solidne. Polecam z czystym sumieniem!”
Klient
„Zamówiłam torby papierowe z logo mojej firmy na targi branżowe i jestem zachwycona efektem! Wysoka jakość, precyzyjny nadruk i świetna obsługa klienta. Klienci zwrócili uwagę na elegancki design, co na pewno wpłynęło na wizerunek mojej marki. Polecam każdemu, kto szuka profesjonalnych rozwiązań!”